۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

«فرهنگ سرای اندیشه» الیگودرز تا پایان امسال بازسازی می‌شود

«فرهنگ سرای اندیشه» الیگودرز تا پایان امسال بازسازی می‌شود

الیگودرز- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: بازسازی «فرهنگ سرای اندیشه» می‌تواند بخشی از نیاز جامعه فرهنگی و هنری الیگودرز به فضای مناسب فرهنگی را رفع کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمدحسین فتایی در جریان سفر به شهرستان الیگودرز از پروژه‌های نیمه کار و در حال احداث فرهنگی و هنری الیگودرز بازدید کرد و گفت: یکی از بزرگترین موانع پیش روی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، کمبود فضاهای تخصصی است که به یک مطالبه عمومی مبدل شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به نیاز جامعه فرهنگی و هنری شهرستان به فضای مناسب فرهنگی، بازسازی فرهنگ سرای اندیشه می‌تواند بخشی از این کمبود را رفع می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: رایزنی‌های لازم با فرماندار شهرستان و معاونت امور عمرانی استانداری لرستان در خصوص اعلام همکاری در تکمیل ساخت این پروژه صورت گرفته و امیدواریم روند ساخت آن تا پایان امسال به اتمام برسد.

فتایی در خصوص پروژه کتابخانه درجه یک الیگودرز، گفت: این پروژه از نظر ما به عنوان مجری ساخت، تکمیل شده و آماده بهره برداری است که در اعلام آمادگی اداره کل کتابخانه های عمومی در راستای تجهیز آن، شاهد افتتاح این مرکز فرهنگی خواهیم بود.

کد خبر 5232787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha